Top

Ruim uw kantoor op met deze 4 praktische tips

Of u nu thuis werkt of een kantoorruimte deelt: het is belangrijk om uw werkplek opgeruimd en netjes te houden. U zult namelijk een stuk efficiënter werken als u een rustgevende en prettige werkomgeving creëert. In dit blog vindt u 4 praktisch tips om uw bureau en kantoor op te ruimen en schoon en netjes te maken.

Begin met het opruimen van het bureau

Uw bureau is de belangrijkste plek in uw kantoor. U brengt immers dagelijks veel uur door aan het bureau. Het is ook typisch dé plek waar rommeltjes zich snel ophopen. Begin met het scheppen van orde en bekijk welke spullen in de prullenbak mogen. Belangrijke folders, papieren en andere documenten bewaart u in de bureaukast of een foldermap.

Orden uw gegevens

Voorkom dat uw bureau opnieuw een rommeltje wordt door een handig systeem te verzinnen voor uw post, documenten en overige papierwerk. Huur bijvoorbeeld een opslagruimte waar u al uw belangrijke administratie van de afgelopen jaren kunt bewaren. U hoeft hierdoor niet naar een grotere kantoorruimte te verhuizen en creëert direct meer ruimte op het kantoor. Bij Opslagman kunt u direct een opslagruimte huren. Uw spullen staan droog, veilig en onder de beste condities. U ontvangt een persoonlijk slot en een toegangscode waarmee u alle dagen van de week toegang hebt tot de opslagruimte. Online reserveert u snel, eenvoudig en tegen een scherpe prijs een opslagruimte in Almere, Amerongen, Amersfoort, Utrecht, Veenendaal of Zoetermeer.

Tip: scan belangrijke documenten in voordat je deze naar de opslag brengt. U kunt hierdoor op elk gewenst moment de digitale versie van documenten inkijken én hebt altijd een back-up.

Ruim dagelijks uw kantoor op

Maak er een gewoonte van om dagelijks uw werkplek netjes achter te laten. Op sommige kantoren is een “clean desk policy” zelfs verplicht! Door aan het einde van de werkdag uw bureau op te ruimen, maakt u de volgende dag een goede en productieve start. Breng koffiekopjes direct naar de keuken, berg papiertjes op en leg alle overige spulletjes in uw bureaula. Door er een gewoonte van te maken om de werkplek netjes op te ruimen, geeft u uw hersenen een seintje dat de werkdag voorbij is. Zo sluit u uw dag op een ontspannen manier af. Overweeg eventueel om zo veel mogelijk online op te slaan en online “to do lijstjes” en dergelijke te maken. Zo verbruikt u aanzienlijk minder papierwerk. Dit zorgt voor minder rommel op uw bureau én is een stuk milieuvriendelijker.

Maak het kantoor schoon

Een schoon en opgeruimd kantoor zorgt voor een prettige en gezonde werkomgeving waarin u aanzienlijk beter zult presteren. Maak de vloer van het kantoor elke dag schoon door deze aan te vegen of door de stofzuiger er doorheen te halen. Dweil de vloer regelmatig en haal een stofdoekje over de meubels en het bureau. Vergeet hierbij niet om ook uw beeldscherm, toetsenbord en muis goed schoon te maken.

Onze vestigingen

Onze vestigingen

Kies een vestiging voor meer informatie, een prijsoverzicht of boekingen.


Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

  1. 1

    Kies een vestiging

    Opslagman heeft vestigingen in Amersfoort, Utrecht, Almere Centrum, Zoetermeer, Veenendaal, Amerongen en Almere Buiten.

  2. 2

    Boek online

    Kies de opslagruimte, vul de gegevens in, en betaal de eerste termijn met iDeal of per factuur.

  3. 3

    Gebruik direct

    U krijgt een persoonlijke portal voor uw toegangscode en boxnummer.

Ophaalservice

Ophaalservice

Met onze ophaalservice kunt u verhuizen zonder zorgen.

Lees meer
Klantervaringen

Klantervaringen

  • Michel Gerrits ★★★★★

    Alles keurig geregeld en geen problemen. Aanrader voor mensen die een opslagbox zoeken.

  • A.A.M. Kusse ★★★★★

    Via de website geregeld, vooraf bezichtigd. Werkte uitstekend. Geen verborgen kosten.

  • Marloes ★★★★★

    Superfijn. Schone ruime opberghokken. Goede service. Staan mooie karren die je kunt gebruiken om je spul te verplaatsen. Goed werkende goederenlift.

  • J.M. Methors ★★★★★

    Prettig geholpen en bij vragen staan ze gelijk voor je klaar. Box goed toegankelijk en paden netjes.

  • Sammy-Jo L. ★★★★★

    Fantastisch! Super efficiënt en netjes. Alles online te regelen, zelfstandige toegang, gemakkelijke karren beschikbaar voor vervoer van grotere spullen.